Avatar billede pesa Nybegynder
07. november 2009 - 16:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stor mængde pixelfejl på fladskærm

Hej Eksperter

Jeg har på min fladskærm fået en stor mængde pixelfejl. Det startede som nogle få, men det har nu arbejdet sig næsten halvvejs ind over skærmen, og nu bliver den også tykkere som dagen går. Det er nu cirka 500 pixels bredt og 20 højt.

Hvad kan der være galt? Kan der rettes op på det, eller er skærmen ved at gå i stykker?

På forhånd tak.
Pesa
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2009 - 16:15 #1
Kilde:
http://www.thinkwiki.org/wiki/Problem_with_Pixel_Error

Det lader til at der ikke er så meget at gøre!

Men hvis du ikke kan udskifte den lige med det samme, lader det til at du kan bruge nogle programmer til at gøre det lidt mere overkommeligt!

http://www.pixchanger.de.vu/

Programmet er på Tysk! Men skulle være til at finde ud af.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
07. november 2009 - 16:30 #2
Det er da held i uheld at fladskærme er billige.
Mødte en 24" Samsung forleden til 1000 kr.