Avatar billede jens_32 Nybegynder
06. november 2009 - 13:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

At kunne slå op i et felt

Hvis man har et felt der skal vise de muligheder som er i en bestemt tabel i databasen.... hvordan gør man det?

Jeg kan se kombiboks gør det, men så kan man ikke taste i feltet + den starter med den første værdi, selvom den skulle være blank.

Er det bedre at bruge et almindeligt textfelt? Men hvordan får man så opslaget i feltet ned i en tabel i databasen?

Eller er der helt andre muligheder?
Avatar billede Syska Mester
06. november 2009 - 13:49 #1
Jeg er ikke helt klar over hvad du søger ...

Hvad prøver du at opnå ... den beskrivelse vil nok give mere mening ... så vil det eventuelt være muligt at komme med en beskrivelse af hvordan opgaven kan løses ...

// ouT
Avatar billede jens_32 Nybegynder
06. november 2009 - 13:57 #2
F.eks. et bogføringssystem.

Jeg ønsker i feltet at kunne slå op i finanskartoteket og tage en konto ned i feltet.

Data for finanskartoteket ligger i en sql database.
Avatar billede windcape Praktikant
06. november 2009 - 16:10 #3
Jeg vil anbefale at du lærer overhovedet at bruge Databaser i sammenhæng med C# først jf. dine andre spørgsmål.
Avatar billede jens_32 Nybegynder
10. november 2009 - 09:23 #4
Jeg tror måske ikke vi finder en løsning her... er det ok jeg lukker spørgsmålet?
Avatar billede jens_32 Nybegynder
12. november 2009 - 11:56 #5
Lukket.