Avatar billede serverservice Praktikant
05. november 2009 - 16:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Specialist i Navision og C5 light søges som freelancer - på Fyn helst Odense

Hej Jeg søger endnu en freelance specialist på Fyn (Odense)

Som kan hjælpe kunder med Navision og C5 light -

Hvis du er interesseret har jeg et delelokale til leje for 2700 pr mnd for 20 kvm i gode lokaler i Odense S Kratholmvej 62C - - pris er inkl forbrug , kaffe , parkering m.m

Du kan dine ting som specilist og har en god erfaring og  uddannelse

Mine kunder er firmaer (små og mellemstore) på Fyn -
Jeg har  brug for en som kan arbejde på timebasis eller tilbud , men det aftaler vi nærmere for hver opgave og du er selv med til at bestemme arbejdsgang som freelancer og dine priser skal være sådan at også små firmaer kan købe være med. Men prisen  er ikke altafgørende ,men mere at du kan dit kram...

Jeg har et aktuelt firma som har en server løsning med Navision og dem vil jeg gerne have tilbage som kunde - så det kunne være fint hvis du er interesseret i at være med her - Jeg planlægger et møde med dem i dec.

MVH Dennis jvf http://serverservice.dk
Avatar billede Michael_Molgaard Nybegynder
14. januar 2010 - 14:53 #1
Vedr. C5 - Samarbejde

Hej Dennis

Jeg driver en mindre IT-virksomhed KeyOne Aps sammen med min partner.

Jeg faldt ved et tilfælde over din annoncering efter en C5 freelancer. Umiddelbart synes jeg det kunne lyde interessant at drøfte forskellige former for samarbejde.

C5 er selvfølgelig oplagt, men jeg kunne måske også godt forstille mig, at du kunne hjælpe os med lidt teknisk bistand på nogle af vores kunder på.

For mit vedkommende er jeg bosat på Fyn, med kompetencer inden for økonomiløsninger (C5, XAL og SAP Business One m.fl.) Min parter som er bosat i det Jyske tager sig at teknik og infrastruk, og netop derfor kunne der blive tale om et samarbejde der går begge veje

Du er velkommen til at kontakte mig

Michael Mølgaard
Email mm@keyone.dk

tel. 28 78 44 07
Avatar billede serverservice Praktikant
14. januar 2010 - 19:54 #2
Hej Michael Mølgaard

Det lyder godt og ja samarbejde er vejen frem.
Men jeg har travlt for tiden så jeg skriver dig en mail ..

Så er jeg vist oppe på 9 freelancere nu .. Kanon

MVH Dennis
Avatar billede Michael_Molgaard Nybegynder
15. januar 2010 - 09:30 #3
Hej Dennis

Hvis du er interesseret i et samarbejde, finder vi da bare et tidspunkt hvor du har bedre tid.

God weekend
Michael