Avatar billede dravde Nybegynder
05. november 2009 - 11:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slette meddelelse

Jeg har installeret Windows Live Mail og forsøgte at flytte mail-filerne til en ny adresse. Det lykkedes ikke og nu får jeg i tide og utide meddelelsen: " Windows Live Mail. Det var ikke muligt at flytte Windows Live Mail-filerne til den valgte placering. E-mail-lageret flyttes ikke " . Hvor i regedit finder jeg strengen til en evt. sletning af denne meddelelse ?

mvh. E.L.
Avatar billede dravde Nybegynder
05. november 2009 - 12:25 #1
PS. vedr. mit indlæg af 5 nov 11.46.24 ...

glemte at fortælle at jeg bruger Vista Home Premium 64 bit system

mvh. E.L.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2009 - 12:37 #2
Kan du ikke klare det med en systemgendannelse:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/What-is-System-Restore
Avatar billede dravde Nybegynder
05. november 2009 - 13:05 #3
Hej Vejmand !
Er prøvet uden resultat...
mvh. E.L.
Avatar billede dravde Nybegynder
05. november 2009 - 14:45 #4
Hej !
Meddelelsen er nu væk. Jeg har prøvet mange forskellige ting og kan ikke rigtig forklare hvorfor den nu er forsvundet. Spørgsmålet lukkes derfor -

mvh. E.L.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2009 - 17:42 #5
Du skal lige huske at acceptere dit eget svar, så er spørgsmålet lukket.  :-)
Avatar billede dravde Nybegynder
05. november 2009 - 21:19 #6
Accepteret...

mvh.E.L.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2009 - 21:50 #7
He he, ikke lige helt.  :-)

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.