Avatar billede skyttefine Nybegynder
03. november 2009 - 10:01 Der er 5 kommentarer

Problem med åbning af enkelte hjemmesider.

Hej alle Eksperter :-)
Vi har netop fået installeret fibernet. Efter installationen har vi fået problemer med at åbne enkelte hjemmesider ex. fyens.dk og dgs.dk. Det gælder både på Vista- og XP-maskiner og trådløse og stationære. Jeg har opdateret alt fra microsoft. Nogen, der kan hjælpe. På forhånd tak.
Avatar billede Blandy Praktikant
03. november 2009 - 12:43 #1
Det kan handle om midllertidig dårlig forbindelse til de websiders server. Det sker af og til selv med de mest pålidlige hjemmesider. Da det ikke er generalt med hjemeesider der er problemer, kan det kun være lokalt hos server til hjemmesiden.
Avatar billede skyttefine Nybegynder
03. november 2009 - 15:05 #2
Tak for svaret, men jeg tror desværre ikke bare det er det, der er i vejen. Jeg kan godt gå på de hjemmesider fra min arbejdsplads. Nogen nævnte noget med DNS - men jeg ved ikke en hujende f.. om det. Nogen her, der gør?
03. november 2009 - 15:31 #3
Sluk ROUTERBOXEN i >10 minutter. (Powerstik UD)
Tilslut/tænd igen og test/prøv så ...
Avatar billede skyttefine Nybegynder
03. november 2009 - 18:22 #4
Tak for hjælpen. Tænk, at så lidt kan betyde så meget. Slukkede routeren og nu virker alt perfekt!! :-) Dejligt, der findes så mange kloge mennesker.
04. november 2009 - 06:35 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)

Du/I kan så være 'kloge' i en anden retning !