Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
31. oktober 2009 - 23:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søgning af program

Hej
Jeg har det problem, at jeg ikke kan finde et program som jeg leder efter. Jeg har søgt efter det på det program man har som hedder 'søg'.
Den kunne godt finde programet. Den sagde, at den lå i C-drev: Dokumenter & Settings, Skrivebord. Jeg gik ind og tjekkede, men den var der ikke?

Jeg har prøvet at markere: "Vis skjulte filer i mappe". Men det hjalp ikke.

Har I nogle forslag til hvor den kunne være?
Avatar billede jesperhgh Nybegynder
01. november 2009 - 03:17 #1
Hvad søger du ?
Hvis programmet findes som en genvej på skrivebordet, men ikke kan køres, så skulle du prøve at gen installere programmet. Men fortæl hvilket program det drejer sig om, så kan jeg hjælpe mere.
Mange programmer efterlader en mappe med settings efter at de er blevet af installeret. Dét er en af handikappene ved Windows, og derfor jeg bruger Linux (Ubuntu), som bare virker HVER GANG. Og hele tiden.
...
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
21. marts 2010 - 19:35 #2
Har fundet ud af det