Avatar billede tjacob Juniormester
31. oktober 2009 - 12:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Firefox: nogen gange skal siden opdateres for at loade

Jeg er rimeligt ofte ude for følgende problem, der for det meste sker på store sites (f.eks. aviser):

Jeg midterklikker på et link. Der åbnes en ny fane, og browseren står og loader i flere minutter før siden kommer.

Hvis jeg går ind på fanen imens dette sker, og klikker på Stop efterfulgt af opdater, så loader siden med det samme.

Hvad sker der, og kan det løses?
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
31. oktober 2009 - 12:05 #1
Geninstaller Firefox
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
31. oktober 2009 - 12:59 #2
Jeg havde også dette problem, indtil jeg nøjedes med at opdatere Firefox ;-)
Avatar billede tjacob Juniormester
31. oktober 2009 - 14:12 #3
Den blev opdateret for et par dage siden til 3.5.4.

Jeg prøver en reinstall.....
Avatar billede Vandreren Novice
31. oktober 2009 - 16:19 #4
Blokering af reklame-, annonce- eller statistikservere kan forlænge load time af en site, fordi den venter på "time out"-status.

Har du blokeret nogen sider eller ip-adresser?
Avatar billede tjacob Juniormester
01. november 2009 - 10:08 #5
Nej, det eneste er blokering af popup vinduer.
Avatar billede tjacob Juniormester
02. november 2009 - 17:25 #6
Det ser ud til at en geninstallation hjalp. -Jeg har ikke haft problemet de sidste to dage, så jeg regner med at det er væk.

Lægger du et svar Lars_Schutt ?
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
03. november 2009 - 06:55 #7
Som du ønsker...