Avatar billede knagen7100 Novice
31. oktober 2009 - 01:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Jeg får altid certifikatfejl i Explore

Hver gang jeg vil åbne en side i Explore 8 som starter med https får jeg en fejl med at websteds sikkerhedscertifikat. Det gælder fx når jeg vil gå på min trådløse routers web interface.
Hvis jeg går i Funktioner, Internetindstillinger, Sikkerhed og går ind i Websteder du har tillid til står den ip adresse på min router som jeg tilgår med den i browseren.
Jeg forstår ikke hvad der går galt. Er der en der kan hjælpe?
Avatar billede Jensen DK Novice
31. oktober 2009 - 07:50 #1
Inde i IE8 funktioner, internetindstillinger, avanceret et stykke nulstil og ok genstart IE8. Det er muligt at det hjælper.
Avatar billede klaudi Ekspert
31. oktober 2009 - 09:49 #2
Går dit systemur rigtigt?
Avatar billede knagen7100 Novice
31. oktober 2009 - 13:19 #3
Jeg har nu prøvet at nulstille og genstarte IE8. Jeg har stadig samme problem.
Ja, mit system ur går rigtigt.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. november 2009 - 06:41 #4
Jeg har også fejl på flere sider, lever bare med det.
Avatar billede knagen7100 Novice
05. november 2009 - 15:05 #5
Det lyder da utroligt dårligt at man bare må leve med disse fejl sider. Jeg troede det var mig som ikke havde forstår https men det ser ikke ud til at være tilfældet.
Hvis I ligget et svar deler I point.
Avatar billede Jensen DK Novice
06. november 2009 - 06:37 #6
Der kom en opdatering til IE8 for et par dage siden, får næsten ingen fejlsider mere samt IE8 er blevet hurtigere.