Avatar billede schak Nybegynder
30. oktober 2009 - 17:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Facebook login

Hej alle lige et Facebook spørgsmål ...
jeg har nu i flere dage ikke kunne logge ind på min facebook...
får beskeden :

Kontoen ikke tilgængelig
Din konto er i øjeblikket ikke tilgængelig på grund af vedligeholdelse af websitet. Kontoen bliver tilgængelig igen om nogle timer. Vi beklager ulejligheden.

andre har prøvet at logge ind på deres konto fra min pc uden problemer...  nogen hjælp (-:

jeg har xp pro... explorer 8.0

schak
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
30. oktober 2009 - 17:30 #1
det er forfærdelig
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. oktober 2009 - 17:40 #2
Der kører et phising angreb på facebook lige i øjeblikket. Det skulle vel ikke være sådan, at du har fået en notifikation, om at en ven har kommenteret din status, og så har du fået et nyt vindue, hvor du pludselig skulle logge ind igen?
Avatar billede schak Nybegynder
31. oktober 2009 - 11:21 #3
jonah.hex  hvad er det der er forfærdeligt ??????? at jeg ikke kunne logge på face er nu ikke forfærdeligt men da irreterende...

michael_stim  Jo det kan faktisk godt være det er sådan det er gået til når jeg lige tænker tilbage... Jeg vil så bare se tiden an