Avatar billede rossoneris Nybegynder
29. oktober 2009 - 13:11 Der er 1 kommentar

Info tavle

Info tavler bliver mere og mere moderne i receptioner, virksomheder m.m - hvor der enten kører slides eller står info.

Jeg ved godt man kan lave noget i powerpoint, men er interesseret i en mere proffesionel løsning, hvor der f.eks. kan redigeres i en webbrowser.

Har selvfølgelig søgt lidt på det og umiddelbart syntes jeg de "store" firmaer har nogle fine, men også pænt dyre løsninger. Søger lidt en løsning til de mindre virksomheder/skoler og altså ikke Kastrup lufthavn.

Findes der noget open source til anvendelse på sådan et område eller nogle der kender til nogle man kan købe licens ved etc ?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2009 - 13:36 #1
Jeg ville tro den mest optimale løsning til det vil være at få programmeret et flash objekt, der henter de data der skal vises via HTTP, ved at lave forspørgelser til et server-side-script (ASP, PHP el. lign.) som er forbundet til en database.
Så hvis jeg var dig ville jeg forhører mig ved nogle flash/web-programmører.