Avatar billede pantera Nybegynder
29. oktober 2009 - 12:16 Der er 4 kommentarer

Certifikat er udløbet?

Siden 3-4 dage siden gik mit internet på min bæbar helt i kaos. Kan bl.a. ikke logge på msn. Men udover det så kommer denne besked op HVER evig eneste gang jeg går ind på en side:

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre, hvordan kan jeg "forny" mit sikkerthedscertifikat? Er da bange for at nogen hacker ind på min pc.. og har ingen forstand på computere, så håber i kan hjælpe.

Der er et problem med dette websteds sikkerhedscertifikat.

Dette websteds sikkerhedscertifikat er udløbet eller er endnu ikke gyldigt.

Problemer med sikkerhedscertifikat kan skyldes et forsøg på at narre dig eller opsnappe data, du sender til serveren.
  Det anbefales, at du lukker denne webside og ikke fortsætter til webstedet.

Klik her for at lukke denne webside.

Fortsæt til dette websted (anbefales ikke).

Flere oplysninger

Hvis du nåede til denne side ved at klikke på et link, skal du kontrollere adressen på webstedet på adresselinjen for at sikre, at det er den forventede adresse.
Når du går til et websted med en adresse som f.eks. https://eksempel.com, skal du prøve at føje "www" til adressen som her https://www.eksempel.com.
Hvis du vælger at ignorere denne fejl og fortsætte, skal du ikke opgive nogen personlige oplysninger på webstedet.

Hvis du vil have flere oplysninger om "Certifikatfejl", skal du se i Internet Explorer Hjælp.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2009 - 15:56 #1
Er det uanset hvilken side du går ind på du får den fejl?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2009 - 15:56 #2
Har du prøvet systemgendannelse?
Avatar billede pantera Nybegynder
29. oktober 2009 - 17:02 #3
Nej, altså det er de sider hvor man skal logge på for det meste.
Eks. facebook, netbank, hotmail... og flere.

Hvordan gør man det?
Avatar billede pantera Nybegynder
29. oktober 2009 - 17:46 #4
Har prøvet systemgendannelse, det kunne den ikke.. ved sgu ikk hvad jeg skal gøre