Avatar billede Walbinger Nybegynder
28. oktober 2009 - 20:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Messenger - skummel "login"

Hej

Jeg har en veninde som har lidt problemer med sin messenger. Eller det vil sige - det har hun som sådan ikke, men det hele virker lidt mærkeligt.

Når jeg er på messenger, kan jeg se at hun nogen gange logger på. Problemet er bare at hun ikke er på - det er ikke hende der logger på. Og det er heller ikke en anden en som har "lånt" hendes kode eller andet.

Man kan tydelig se forskel når "den falske" logger på, og når hun logger på. Ved "den falske" kommer der intet profilbillede, og al den statustekst hun har stående ved sit navn er heller ikke tilstede når "den falske" logger på.

Netop profilbillede og hendes tekst kommer når hun selv logger på.

Når man prøver at skrive til "den falske" får man heller ikke noget svar.

Kan hendes account være hacket eller noget, og hvad kan hun evt. gøre?? Det virker jo som om der er en computer der logger på for hende. Virkelig mærkeligt...!!

Jeg har søgt lidt på google men har kun kunne finde noget omkring folk som har mistet deres kontakter osv. hvilket ikke er tilfældet her. Det hele fungerer fint, men det er lidt skummelt sys vi begge, og vi ville da egentlig godt have det til at stoppe.

Håber i kan hjælpe..!

Tak for det....

Vh Lasse
28. oktober 2009 - 20:25 #1
Du/hun skal omgående ændre kodeord på sin MSN login!!!

Og så se hvad der sker / ikke sker ...
Avatar billede Walbinger Nybegynder
28. oktober 2009 - 20:28 #2
ok det vil hjælpe tror du..? det havde jeg godt læst at Microsoft havde anbefalet et sted, for dem der havde mistet kontakter osv.
28. oktober 2009 - 21:44 #3
... og på det 'anbefalede' sted har du skrevet din MSN + kode ind ? *S*
06. november 2009 - 23:38 #4
(Skal du vide mere ?)
Avatar billede Walbinger Nybegynder
20. juni 2010 - 17:28 #5
ok tak for hjælpem