Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 19:56 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Acceptere et svar

Hvordan accepterer jeg et svar? Der står ikke "accepter" uden for svarene?
Avatar billede tiger_dk Mester
28. oktober 2009 - 19:59 #1
det er fordi vedkommende, skal sætte en prik i Svar, så kan du give vedkommende point !
Avatar billede vejmand Juniormester
28. oktober 2009 - 20:02 #2
Hvis der ikke er lagt et "Svar", bér du hjælperen om at sende "Svar".
Hvis spørgsmålet er "død" uden hjælp, sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Du sender et "svar" ved at flytte den lille prik oven over boksen, du skriver i.

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 20:09 #3
Test
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 20:10 #4
Jeg har fået masser af svar, men som sagt ikke mulighed for at acceptere. Er det fordi svaret er kommet som en "kommentar"?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 20:25 #5
Du skal bare acceptere dette svar
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 20:32 #6
Hvordan beder jeg vedkommende om et svar jeg kan acceptere? Som en kommentar eller svar? Og skal jeg vælge Kommentar/svar nede under Skriv et indlæg eller oppe under det svar, som jeg ønsker at acceptere?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 21:42 #7
Hør nu her!!! Du "lukker" et spørgsmål ved at acceptere et spørgsmål og afgive Points til en person.

Hvis du ikke har fået et tilfredstillende svar, OG spørgsmålet derved stadig er åbent. KAN du vælge selv at lægge et svar og få dine point tilbage.

Du har 600 points ude. ALTSÅ du snyder de andre eller dig selv.

Nu acceptere du bare mit svar og tildeler mig points som en øvelse, du kan vel trykke på en knap?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2009 - 06:42 #8
Der er et "accepter"-punkt i #5? Ikke andre steder. Hvorfor er der ikke et ud for hvert punkt!!?? Det er da "fjollet" at der er forskel på en kommentar/svar. En kommentar kan også være et svar, i mine øjne. Det er derfor jeg ikke har kunnet afslutte mine spørgsmål.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. oktober 2009 - 06:56 #9
http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2

Citat:
Hvis du lige har løsningen på problemet, så laver du dit indlæg som et svar.

Hvis du skal have spørgsmålet uddybet, eller bare kommer med et muligt løsningsforslag laver du det som en kommentar.
Citat slut.

Så igen, hvis du har fået en brugbar løsning, ber du bare om et "Svar", og du kan så efterfølgende lukke spørgsmålet.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2009 - 17:04 #10
OK - jeg prøver mig frem. Hos kandu.dk kan man acceptere alle indlæg, om det så er en kommentar eller svar. Det ville da også have gjort det hele nemmere her.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. oktober 2009 - 17:19 #11
Ja, du skal jo bare gøre som du har gjort her:
http://www.eksperten.dk/spm/866871

Hvis vedkommende så ikke sender et "Svar" efter et stykke tid, kan du selv sende et svar, og så efterfølgende acceptere det.
Så er spørgsmålet lukket.

Jeg kan også se, at du i flere spørgsmål ikke reagerer på de forslag der er kommet. Det er muligt du ikke har kunne bruge hjælpen, men så er det god stil at meddele dem der prøver at hjælpe dig, hvorfor du ikke kunne bruge det.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2009 - 17:22 #12
http://www.eksperten.dk/spm/890575

Der er mange der mener at den metode med svar ikke er bedste måde at løse det på
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2009 - 20:01 #13
Når man skriver her, svar eller kommentar, er det fordi man har et forslag til løsningen. Om modtageren kan bruge det eller ej, er op til ham og problemet. Kan han bruge det, bliver det opfattet som et svar, kan han ikke, opfatter han det blot som en kommentar. Så hvorfor ikke kun have en "svar"-mulighed? Man accepterer kun besvarelsen som et "svar", hvis det reelt er svaret på spørgsmålet, så det er da helt overflødigt og forvirrende at have flere muligheder.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. oktober 2009 - 22:36 #14
samsonjens >> Du skriver:

Der er mange der mener at den metode med svar ikke er bedste måde at løse det på

Og så linker du til et spørgsmål hvor 4 (fire) brugere har deltaget, og hvor 2 mener det skal laves om, og 2 mener det er ok som det er.

Kan du forstå, hvis jeg synes du er svær at tage seriøs?

mailo >> Jeg har været medlem på Eksperten 5½ år, og har aldrig følt det forvirrende. Bare til oplysning.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2009 - 23:03 #15
Ja det gør du åbenbart ikke.

For ellers havde du også læst mit første indlæg, hvor jeg skriver at, jeg er klar over at det har været taget op før.

Det er jeg selvfølgelig ked af at læse, da jeg mener alle bør tages seriøst også nye brugere.

.
Avatar billede tiger_dk Mester
30. oktober 2009 - 09:53 #16
lav et Prnt Scrm, af hvad du mener ? Så kan vi se hvad du mener !