Avatar billede Lasbo Nybegynder
26. oktober 2009 - 19:58 Der er 1 kommentar

Fjernsyn kan ikke findes efter driver opdate.

Halløjsa alle sammen.

Jeg har fået opdateret mine Nvidia drivers her for nyligt til 191.07 og da jeg så skulle have sat mit Tv til igen. Kunne fjernsynet ikke findes. Har prøvet at køre Guide til det, kunne stadig ikke finde den. tag stikket ud og ind, skete heller ikke noget, genstarted igen og igen med Tvungen tv-registrering ved start, mislykkes også. Så jeg står på bare bund i mit problem. Hvis nogen har samme problem eller en løsning på dette meget irriterende problem ville det være en stor hjælp.

Mange tak på forhånd.

Søren
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2009 - 23:12 #1
Systemgendan til før ny driver eller installer den gamle driver igen.