Avatar billede jjo1 Nybegynder
25. oktober 2009 - 21:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows Mail.:Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18

Hej,

jeg har i ca. 10-12 dage ikke kunne få min Windows Mails til at virke. Jeg får følgende besked:
Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18
-Mit internet virker

-Jeg har slettet mange mails også dem der fylder mest og herefter har jeg modtaget 2 mails.

-Jeg kan ikke sende mails

-Jeg bruger TDC og forsøgt at kontakte TDC gennem TDC Support. (det kan jeg heller ikke få til at virke)

-Jeg har forsøgt at slå min firewall fra, men det hjælper ikke.

-Jeg har forsøgt at sætte hak i "Indgående post (POP3) Denne post kræver en sikker forbindelse (SSL) )

Jeg bruger Vista.

Nogen der andre ideer?

Mvh
Jesper
Avatar billede osigaard Nybegynder
25. oktober 2009 - 21:59 #1
Oplysningerne du skal bruge er:
Serveroplysninger: (fanebladet
Serveren til indgående post er en POP3 server
Indgående post post (POP3): pop3.mail.dk
Udgående post (SMTP): asmtp.mail.dk
E-mail brugernavn: xxxxxxxxxxxx
Adgangskode: ********
Sæt v i firkanten Min server kræver godkendelse

Der skal ikke være hak i sikker forbindelse (SSL)

Prøv evt at skifte e-mail klient til Windows Live mail
den bruger jeg både i i stedet for outlook ekspress på mine XP- maskiner og i stedet for Windows mail på mine Vista-maskiner og det fungerer.
Avatar billede jjo1 Nybegynder
28. oktober 2009 - 22:43 #2
Hej,

tak for det. Hvordan skifter jeg e-mail klient til Windows Live mail?
Avatar billede osigaard Nybegynder
15. november 2009 - 14:51 #4
Sker der noget her ????
Avatar billede jjo1 Nybegynder
15. november 2009 - 16:57 #5
Hej, jeg kunne stadig ikke få det til at virke, så vi ringede til TDC support og de har sendt et nyt password og brugernavn, så nu virker det igen.

Hvordan tildeler jeg dig nogle point?
Avatar billede jjo1 Nybegynder
15. november 2009 - 16:59 #6
hov, det fandt jeg lige ud af.
Avatar billede osigaard Nybegynder
15. november 2009 - 19:07 #7
Ja du snuppede selv pointsene !! Nå pyt :-)
Avatar billede jjo1 Nybegynder
16. november 2009 - 19:30 #8
Hej igen, beklager det var ikke meningen. Jeg vil gerne gøre det rigtigt. Hvordan tildeler jeg nogle point til dig?