Avatar billede k_m_rasmussen Nybegynder
21. oktober 2009 - 09:27 Der er 10 kommentarer

venligst slet min profil

hejsa,

venligst slet min profil. (jeg kan ikke blive klog på FAQ eller de andre "slet min profil"-tråde, så venligst blot slet den)

pft.
Avatar billede snowball Novice
21. oktober 2009 - 09:32 #1
http://www.eksperten.dk/spm/884034#reply_7437530

Svaret er så vidt jeg ved stadig det samme.
Avatar billede off-line Nybegynder
21. oktober 2009 - 09:42 #2
Du kan gå ind i "Min profil" og ændre dit brugernavn til et
anonymt. Så er du "næsten" slettet.
Avatar billede off-line Nybegynder
21. oktober 2009 - 09:44 #3
Jeg mener, du kan ændre k_m_rasmussen til f.eks Tintin.
Avatar billede snowball Novice
21. oktober 2009 - 10:14 #4
Nej, man kan ikke bare sådan lige ændre sit brugernavn.
Avatar billede off-line Nybegynder
21. oktober 2009 - 13:12 #5
Nej du har ret, jeg lagde ikke mærke til, at k_m_rasmussen  havde brugt sit rigtige navn som brugernavn. Sløv iagtagelse:(
Nå men skaden er vel ikke så stor, k_m_rasmussen kam man jo ikke
identificere nogen på.
Men det er sgu da også for dårlig, at brugernavnet ikke kan ændres.
Avatar billede Jensen DK Novice
21. oktober 2009 - 13:25 #6
Jeg er ikke sikker på at det er lovligt ikke at kunne slette sin profil, mener at facebook har fået et nak af møndighederne for det samme.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
07. november 2009 - 08:55 #7
Silbidor? Så, er det jo bare sådan at Facebook har en deaktiverings knap :)...
Så man kan jo altid bare deaktivere sin profil, så er den ikke til at finde mere indtil man logger på igen :)
Avatar billede Jensen DK Novice
07. november 2009 - 09:13 #8
Facebook har lavet en måde at slette sin profil, man kan ikke logge ind igen, skal tilmeldes påny har selv gjort det, er helt ude af det L....
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
07. november 2009 - 09:20 #9
Silbidor? Kunne du fortælle mig, hvordan man gør?
Man bliver simpelthen, helt bidt af at møde sine gamle klasse kammerater også er det hackernes øjemål!
Avatar billede Jensen DK Novice
07. november 2009 - 09:32 #10
Du bruger denne som udgangspunkt, du skal nok logge ind find det rigtige sted og så skulle du være slettet om 14 dage.
http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account