Avatar billede vistodk Nybegynder
20. oktober 2009 - 12:26 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Point væk efter at overgang til nyt system

Hej
Jeg har ikke brugt siden længe, men tænkte jeg ville starte igen. Mit gamle brugerID var VISTODK og havde et par tusinde point som jeg havde brugt en del til på at skrabe sammen over en række år

Hvordan kan det være de er væk efter systemet er opgraderet? Blev alle resat?

Mvh Kristoffer
Avatar billede off-line Nybegynder
20. oktober 2009 - 12:32 #1
Nej point følger med den nye Eksperten. Men du skriver jo selv, at
de lå under brugernavnet "vistodk" og nu er du brugeren "Sitec"
så du må have oprettet dig som ny bruger eller hvad?
ellers kan du kontakte Eksperten
Avatar billede off-line Nybegynder
20. oktober 2009 - 12:34 #2
Ps. Der er tradition for, at spørgsmål om Eksperten er gratis.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. oktober 2009 - 12:43 #3
Og vistodk har da point: http://www.eksperten.dk/profil/vistodk
Avatar billede off-line Nybegynder
20. oktober 2009 - 12:52 #4
Nå da! Jamen så må vistodk jo bare komme ind på sin mail og sit
gamle brugernavn. Og er vistodk ikke korret, kan brugernavnes
oplyses.
Avatar billede vistodk Nybegynder
20. oktober 2009 - 13:00 #5
Dengang det nye system trådte ikraft, der loggede jeg ind, og der fortalte den at "du bliver nu konverteret til det nye system" bla bla bla, og man skulle skrive sit data inde igen.

så vidt jeg husker, så er det stadig den samme email på begge profiler, så når jeg beder om at få genudsendt mit password, så får jeg den til denne profil

Jeg troede admin læste denne kategori som i gamle dage, men så skriver jeg bare en mail i stedet.

Tak for svarene :)
Avatar billede Jensen DK Novice
20. oktober 2009 - 13:21 #6
Alt det du beskriver har jeg ikke været igennem.
Husk at lukke her, du tager selv de udlovede point ved at lægge et svar sætte et flueben og godkende nede til venstre.
Avatar billede vistodk Nybegynder
20. oktober 2009 - 13:51 #7
silbidor - jeg har været medlam af siden i over 8 år, så jeg har regnet ud hvordan man lukker et spørgsmål tak.

Men nu lader jeg det altså stå åbent i mere end 5 minutter, i tilfælde en admin kommer forbi.
Avatar billede off-line Nybegynder
20. oktober 2009 - 14:33 #8
Der er ikke nogen admin for tiden.
Til din overraskelse kan jeg fortælle, at der er brugere, som har
været medlem lige så længe som du, uden at have fundet ud af
hvordan de lukker. Og i øvrigt er der ofte brugere som spør,
hvordan de nu lige skal lukke.
Avatar billede Jensen DK Novice
21. oktober 2009 - 06:30 #9
Sitec!
Det var ikke for at iritere dig, at jeg skrev hvordan man lukker, men kun ud fra at du ikke viste at dette spørgsmål var gratis, så jeg lagde det bare som en oplysning.
Avatar billede vistodk Nybegynder
21. oktober 2009 - 11:50 #10
silbidor
Der er ingen regel for at spørgsmål her inde er gratis. Jeg har altid - lige meget hvad - igennem de sidste 8+ år vedhæftet point til mine spørgsmål
Avatar billede Jensen DK Novice
21. oktober 2009 - 13:20 #11
Der er den regl blandt alle herinde i dette forum, at spørgsmål om eller til eksperten er gratis, men det er åbenbart ikke feset ind i din hjerne endnu, du har nok været for længe væk, eller du ved ikke hvad der foregår, selvom du som du påstår, har været med i 8+ år.
Avatar billede snowball Novice
21. oktober 2009 - 14:52 #12
silbidor: Der er en uskreven regel blandt mange brugere som siger, at spørgsmål om Eksperten er gratis.

Hvis en bruger vil uddele point for spørgsmål om Eksperten, så er der hverken noget ulovligt i at uddele eller tage imod dem!
Avatar billede Jensen DK Novice
22. oktober 2009 - 06:21 #13
snowball!
Mener faktisk også at det er det jeg skriver, jeg påstår ikke at man ikke må give point.
Avatar billede snowball Novice
22. oktober 2009 - 08:34 #14
silbidor: Formuleringen af dit indlæg i #11 er i det tilfælde så lidt uheldigt i mine øjne ;)
Avatar billede off-line Nybegynder
22. oktober 2009 - 09:55 #15
Skyldes måske, at #7 kan opfattes som et rap over næsen, selv om
spørger nok bare er blevet lidt stødt, Ak ja:)
Avatar billede Jensen DK Novice
22. oktober 2009 - 12:33 #16
Det er nemlig rigtigt off-line.
Avatar billede vistodk Nybegynder
22. oktober 2009 - 12:47 #17
Offline:
Når man ikke har andet at bidrage med, end "Alt det du beskriver har jeg ikke været igennem." - burde man måske overveje at lade være med at besvare/kommentere et indlæg. Især hvis man ikke bryder sig at folk har en holdning til dette, og i særdeleshed hvis man senere begynder at skrive flabede svar som #11
Avatar billede off-line Nybegynder
22. oktober 2009 - 13:14 #18
Man kan vel sige, at #6 skulle være uddybet lidt mere, for det
betyder, at du har været igennem en unødig procedure. For du
skulle ikke have oprettet dig, som bruger, igen for at fortsætte
på den nye Eksperten. Det beror på en misforståelse.
Så som sådan er kommentaren relevant nok.
Men nej, formuleringen i #11 var ikke heldig, men som jeg skrev, og
silbidor har bekræftet, oplevede han, at du i #7 gav ham en over
næsen. Derfor surheden, som bestem ikke er noget man ellers ser
i hans mange indlæg. Det hele bygger åbenbart på misforståelser.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. oktober 2009 - 13:26 #19
Det ser ud som om at Sitec kører med 2 profiler samtidig her i Eksperten, det er hvist ikke efter reglerne, her er den anden profil.
http://www.eksperten.dk/profil/vistodk
Avatar billede off-line Nybegynder
22. oktober 2009 - 13:38 #20
Jamen silbidor, det er jo det som er Sitec`s problem i dette
spørgsmål. Han vil gerne have vistodk tilbage. Og det sidste
spørgsmål under vistodk er 1.år gammelt.
Avatar billede vistodk Nybegynder
22. oktober 2009 - 13:42 #21
silbidor:
Ja, det er jo ligesom det hele problemet går ud på!!!

Tror du ikke bare du skulle finde et andet spørgsmål at kommentere, for det lader til du ikke er i stand til at forstå hvad dette emne handler om.
Avatar billede vistodk Nybegynder
22. oktober 2009 - 13:48 #22
Og for at komme med yderligere detaljer, så kan jeg her vise at begge konti har samme email.

1 - Hvis jeg beder om at få genudsendt password til "sitec" kontoen, så sender den det til min yahoo.dk email

2 - Hvis jeg sender en besked til "vistodk" - så sender den en notifikation til samme yahoo.dk email

= samme email på begge kontoer = der er sket en fejl ifb med konverteringen af kontoen til det nye system.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. oktober 2009 - 00:03 #23
Ja Den nye Eksperten fungerer, fra et brugersynspunkt ret
utilfredsstillende. Det var snowball, som var den sidste admin,
og det er min opfattelse, at han blev træt af, at det fungerer
så dårligt.Den opfattelse står så for min egen regning.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. oktober 2009 - 06:26 #24
off-line
Kunne bare ikke forstå at på den manglende profil står der, at der var logget på 22 oktober 09 kl 13:20 så jeg regnede med at det var bragt i orden.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. oktober 2009 - 12:13 #25
silbidor - Ja det har du da ret i, det havde jeg ikke selv
lagt mærke til. Hvordan går det nu til?
Avatar billede Jensen DK Novice
23. oktober 2009 - 13:02 #26
Ja det undre at Sitec og vistodk var logget ind samtidig.
Avatar billede vistodk Nybegynder
23. oktober 2009 - 13:28 #27
Som du kan se, hver gang jeg logger ind med "sitec" - så registrere den også at jeg er logget ind med "Vistodk"
Avatar billede off-line Nybegynder
23. oktober 2009 - 13:35 #28
Ja det er jo tydelig nok. Nu må de sgu tage sig lidt sammen
inde på Eksperten!
Avatar billede vistodk Nybegynder
23. oktober 2009 - 14:17 #29
Det lader til en eller anden har gjort et eller andet :) for nu hedder jeg det rigtige igen og har mine point.

Tak til hvem det var der tryllede :)

Og god fredag
Avatar billede vistodk Nybegynder
23. oktober 2009 - 14:18 #30
så nu lukker vi det hele
Avatar billede Dan Nim Seniormester
23. oktober 2009 - 14:20 #31
Jep der skulle være kommet styr på det. Ellers check din mail for forklaring :)

God weekend!

Mvh
Dan
Avatar billede off-line Nybegynder
23. oktober 2009 - 14:28 #32
Stort til lykke! Og rart at se, der sker noget:))