Avatar billede it-consulting-dk Nybegynder
18. oktober 2009 - 18:28 Der er 1 kommentar

VBA, Word 2007-DK.

Hvordan indsætter man et af de nye elementer i Word 2007 i sin form, elementet Datovælger "Datepicker". Har i min form indsat et lille billede af en kalender, og det er så meningen at, når man klikker på denne, så skal kalenderen dukke op, placere den valgte dato i et andet felt på formularen.

Jeg har et felt som bare indsætter d.d. men syntes det vil være spændende, at kunne klikke på alternative datoer via kontrolelementet Datovælger.
Avatar billede tjacob Juniormester
20. oktober 2009 - 13:49 #1
Det er et godt spørgsmål.

Hvis man i Toolboxen højreklikker og vælger "Additional Controls..." så BURDE man kunne finde "Microsoft Date and Time Picker Control" på listen og krydse den af, og derefter kunne indsætte den i en form.

Men den er der IKKE (hos mig i hvert tilfælde), så jeg tror ikke det kan lade sig gøre.