Avatar billede some_one Nybegynder
11. oktober 2009 - 23:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pc død pga virus

Ok andet forsøg så bliver ikke så grundigt

1 jeg downloade en virus startede den og min pc er ødelagt
2 når jeg starter kommer der en error:

Line -1

Error: array variable has incorrect number of subscripts or subscript
dimension range exceeded

Og har kun valgmuligheden OK

udover det starter min teamviewer op som den altid gør
alt undtagen de to ting og musen er sort ligemeget hvilen bruger / tilstand jeg starter i

på min administartor hvor ulykken skete kan jeg ikke åbne joblisten men det kan jeg dog på den anden bruger men på den bruger starter teamviewer ikke valgmuligheden er der heller ikke i ctrl+alt+del

jeg har kun den pc lige nu da jeg har glemt mit strømkabel til min bærbar i skolen og har endel lektier for til på mandag og man har virkelig ikke lyst til at snige sig forbi "biblotikaren" og låne en computer der og sidde der og lave lektier. Jeg har for nylig sikkerheds kopieret min pc til en ekstern harddisk så man kan vel gendanne det hele? Eller endnu bedre simpelt hen slette ALT og installere Vista igen (hvis man gør det mister man så en "bruger" kan ikke lige huske det rigtige ord men en "bruger" til mit word 2007.

Jeg har stadigvæk Vista disken liggende i skuffen og har Windows 7 ligende på harddisken i min pc men det er en engelsk version så kan ikke rigtig opgradere hvis i nu kigger på mine andre 2 spørgsmål.
Avatar billede some_one Nybegynder
11. oktober 2009 - 23:11 #1
Undskyld men der skete ikke noget på min iPhone så jeg refreshede siden et par gange og nu er det her sket
Avatar billede Vandreren Novice
11. oktober 2009 - 23:14 #2
Hvad med at forsøge systemgendannelse fra Vista dvd? http://www.bleepingcomputer.com/tutorials/tutorial142.html
Avatar billede some_one Nybegynder
11. oktober 2009 - 23:24 #3
Okay nyt problem jeg kan ikke finde min Vista cd detvar kun brugsanvisningen der lå hvor jeg troede den var ;(
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2009 - 11:34 #4
Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Jeg vil anbefale at du bruger http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Virus til dit spørgsmål.
Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker her dette. Se her hvordan: http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2009 - 11:35 #5
Du har oprettet samme spørgsmål flere gange: http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-7
Avatar billede some_one Nybegynder
12. oktober 2009 - 11:43 #6
Jeg har sagt hvorfor men undskyld hvisden er i de forkerte kategori
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2009 - 11:49 #7
Det er ok, men opret lige i den rette kategori - husk at lave svar her, og acceptere eget svar først...
Avatar billede some_one Nybegynder
12. oktober 2009 - 13:29 #8
Det er lettere sagt end gjort når man kun har at gøre med en mobil
Avatar billede some_one Nybegynder
12. oktober 2009 - 16:11 #9
Jeg flytter den lige så hvis je kan