Avatar billede basson Nybegynder
11. oktober 2009 - 02:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort til Lenovo A57 SFF A57/SFF E2200 2*1024 MB 160GB XPP

Skal have koblet en ekstra skærm til min Lenovo maskine, men skal bruge et grafikkort, til den ekstra skærm. Er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle mig hvilken jeg skal bruge?
Avatar billede klavil Seniormester
12. oktober 2009 - 12:21 #1
Ved ekstra skærm, mener du så ikke bare at du istedet for den bærbare skærm, vil bruge en ekstern at se på, som eksempelvis et tv eller andet.
http://www.av-cables.dk/dvi_kabel/dvi_splitter_227_da/
Avatar billede basson Nybegynder
13. oktober 2009 - 00:48 #2
Ikke helt....

Der skal være koblet 2 skærme til computeren.
1 skærm= alm. computer 19" skærm
1 skæærm= Lcd 40" skærm

-hvor de hver især skal vise noget forskelligt....

(det er ikke helt det Av-Cables har - på det link som du har sendt)

Hilsen
Eddie.
Avatar billede klavil Seniormester
11. september 2010 - 10:23 #3
Husk at lukke dit spørgsmål
Avatar billede basson Nybegynder
12. september 2010 - 22:55 #4
det kan jeg da godt - på trods af at der endnu ikke er kommet et svar.....