Avatar billede shadowflip Nybegynder
08. oktober 2009 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mus lagger i spil - hjælp!

Hej

Vil høre om der er nogen der har oplevet at musen ikke har "fat" i karakteren imens man gamer? og om der evt. er en løsning på dette?

Det er virkelig irriterende og oplever det lidt for tit! Det er nemt at dø, tabe pvp eller arena game eller andet når ens mus ikke virker som den skal.

Specs:
Dell Inspiron 1520
2 GB Ram
Vista 32bit home premium
Intel Core 2 Duo T7100 1,8GHz
Microsoft Intelli mouse 3.1 (USB mus)
Jeg har Adaware og AVG installeret
UAC taget fra
Har prøvet at starte wow.exe som administrator - still the same har søgt efter en løsning i lang tid uden held.. Så hvis nogen tager mod en udfordring om at prøve at fixe det ville jeg være meget taknemlig! :)
Avatar billede killer_bee Nybegynder
08. oktober 2009 - 16:47 #1
det kan jo være noget så banalt som dårlig underlag, eller at musen er ved at stå af. Har du prøvet med en anden mus?
Avatar billede shadowflip Nybegynder
08. oktober 2009 - 17:30 #2
Jeg har en icemat som underlag, så det er i hvert fald fint, og jeg har lige skiftet mus til en ældre microsoft Intelli 3.0 som sådan set virker.. men det er da ret underligt??
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. oktober 2009 - 17:12 #3
jeg havde faktisk selv en icemat - glas udgaven - og den lavede min mus Razer Lachesis mærkelig ting på. Den hoppede rundt on nogle gange gad den ikke bevege sig, så nu kører mit bord uden noget underlag... det virker fint ..
Avatar billede shadowflip Nybegynder
24. oktober 2009 - 05:19 #4
Jeg aner ikke hvad problemet er eller har været, men det er forholdsvist væk nu.. tror måske det kan være et ram problem da jeg har prøvet aion nu og der gør den det nu.. med den gamle mus.. damnit..

Desværre har jeg intet svar og da ingen andre har kommet med et svar lukker jeg spørgsmålet..

Sorry