Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2009 - 23:45 Der er 5 kommentarer

bootcamp harddisk split problem!

Hejsa.

Jeg fik her i aftes at jeg ville prøve mit ny-indkøbte windows 7 på min mac, og prøvede så at
splitte min harddisk op i to dele. Ved ca. halvdelen i processen kunne jeg se at den frøs.
Altså den stod bare ved 53% uafbrudt.

Nu kan jeg se der kun er 65 gb ledig, hvor der før var 165 gb ledig, men harddisken er ikke splittet op. Hvad kan jeg gøre for at gendanne harddisken? Bootcamp kan ikke finde ud af at gendanne den!

Venlig Hilsen
Simon Duun
Avatar billede Qub1x Nybegynder
02. oktober 2009 - 00:00 #1
Har du kigget i disc utility -> partition? Jeg mener det er her, man roder bod på den fejl.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2009 - 00:24 #2
dette billede bliver der vidst under disk utillity, ved ikke lige hvad jeg skal gøre der...
http://www.simonduun.com/eks/disk_utility.png
Avatar billede Qub1x Nybegynder
02. oktober 2009 - 00:26 #3
Hvordan ser det ud hvis du vælger fanebladet "partion"?
Avatar billede Qub1x Nybegynder
02. oktober 2009 - 00:27 #4
Partition*
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2009 - 16:07 #5
så kommer dette billede frem:
http://www.simonduun.com/eks/partition.png