Avatar billede Bach66 Nybegynder
01. oktober 2009 - 21:00 Der er 2 kommentarer

Hvor og hvordan downloader jeg Windows XP SP2 til et USBstik..

Hej..
Jeg kører Windows XP på min stationære Dell Dimension E521 og fik en cd-rom med, da jeg købte computeren.
Når jeg kører denne recovery-cd kører det fint, indtil den pludselig efterspørger en nødvendig fil..
Den spørger efter filen 'amns' på Home Edition Service Pack2.. - og da computeren allerede er i gang og er langt henne i forberedelsen til installationen, så kan jeg jo ikke hente den fra denne computer, men bliver derfor nødt til at gemme denne SP2 på et USB-stik...
Kan jeg det.. og hvordan og hvorfra..?

På forånd tak...!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
01. oktober 2009 - 21:09 #1
Du kan downloade SP2 her, men om du kan det du vil, ved jeg ikke: http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
01. oktober 2009 - 21:10 #2
Velkommen til E. ...

Det burde den da ikke ?

Den recovery-cd er da altid en 'Stand-Alone' instalation ?

Kører du direkte med Boot på denne CD ?