Avatar billede larsgrau Forsker
30. september 2009 - 10:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Max antal forspørgelser åben på engang

Hej

Jeg har lige et lille spørgsmål. hvad er det max antal forspørgelser man kan have åben på engang. den kommer nemlig med en fejl i den marco, hvis jeg bliver ved med at at starte en ny macro, som ikke indeholder de samme forspørgelser, kommer den med en fejl i marcoen, men hvis jeg køre dem selvstændig virker de fint. Så mit spørgsmål er: Er der en MAX antal forspørgelser man kan have åben af gangen??

Hilsen
Lars
Avatar billede terry Ekspert
30. september 2009 - 10:51 #1
"Er der en MAX antal forspørgelser man kan have åben af gangen??"

Not that I know of
Avatar billede terry Ekspert
30. september 2009 - 10:54 #2
"hvis jeg bliver ved med at at starte en ny macro, som ikke indeholder de samme forspørgelser, kommer den med en fejl i marcoen"

Is it always the same macro/query?

"men hvis jeg køre dem selvstændig virker de fint. "

do you mean run the query alone?

What error do you get?
Avatar billede larsgrau Forsker
30. september 2009 - 12:15 #3
Jeg har en menu, hvor der er flere knapper, hver knap er en macro, hvis man trykker på den første knap køre viser den fint alle de forspørgelser som er i den macro. hvis man så trykker på den næste knap viser den de første også kommer der en macro fejl, det er hver gang gang den skal prøve at åbne mere en 15 forspørgelser.

Det virker hvis man køre en macro af gangen og derefter lukker man alle de forspørgelser den har vist ned, og køre næste macro virker den fint, bare man ikke kommer over de 15 førespørgelser som er åben.

/Lars
Avatar billede terry Ekspert
30. september 2009 - 12:54 #4
Why do you need to show so many queries?

If you open all the queries manually from the first button and then those from the second button what happens?
Avatar billede terry Ekspert
30. september 2009 - 13:01 #5
If there is a limit which I'm not aware of then convert the macros's to VBA code, they give you much more flexibility.

And you still dont say what the error is!!!