Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
29. september 2009 - 09:25 Der er 1 løsning

Liste i tre kolonner med kategori inddeling

Jeg er på jagt efter en liste der kan bindes op på en datasource.

Der skal kunne laves en item-template hvor man for hver række kan indlæse data i tre kolonner (link, tekst & billede).

Mit problem er at der også skal laves en kategori inddeling således at dynamisk antal rækker kommer indenfor hver sin kategori (som en ny header):

kategori 1
- item 1
- item 2
- item 4
kategori 2
- item 3
- item 5

Så langt har jeg kigget på asp:DataList, da den har en SeperatorTemplate man kan bruge til kategori inddeling. Men kan ikke finde noget om hvordan man kobler den til "kategori" (som kan læses fra en variabel i datasourcen). Er også åben for andre controller, hvis det er nogen der passer bedre...
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
29. december 2009 - 14:19 #1
Denne blev løst med en DataList indeni en Repeater.