Avatar billede erlandsen Seniormester
27. september 2009 - 19:02 Der er 1 løsning

Problemer med ændringer

Har problemer med at ændringer er slået til ifm. at vi dokumentbeskytter et dokument?

Hvis dokumentbeskyttelse er slået til - er "Registrer ændringer" slået til - selv om jeg ikke vil have det - når jeg slår dokumentbeskyttelse fra - så er "Registrer ændringer" ikke slået til?

Årsagen til at jeg slår dokumentbeskyttelse til er, at dokumentet er en formular.

Kan man ikke slå "Registrer ændringer" fra når dokumentet er beskyttet?
Avatar billede erlandsen Seniormester
15. oktober 2010 - 15:09 #1
svar