Avatar billede Mariken Nybegynder
25. september 2009 - 12:53 Der er 2 kommentarer

Trådløst netværk.

Hej alle..

Jeg håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe mig..

Jeg har for nylig omformateret min pc, og næsten alt fungere optimalt, undtagen dte tråløse netværk.

jeg kan godt finde mit netværk men når jeg har klikket på opret forbindelse og den forsøger at oprette forbindelsen ender den bare med at skrive ikke tilsluttet..
Jeg har i andre inlæg set at man kan gå ind i kør og skrive cmd - ipconfig dette har jeg gjort og men den meget LILLE viden jeg har inden for det ser det ud til at det eneste der ikke er i orden er at der står
NETbios tcp/ip DEAKTIVERET ved ikke om dette er problemet til den ikke vil tilsutte???

Har været inde under internet protokol og aktivere den men alligevel skriver den deaktiveret. Knappen på selve computeren hvor man kan tænde og slukke for det trådløse netværk den lyser så det er heller ikke den der er slukket ..

En anden ting jeg tænker måske kunne være problemet er at der er et andet program udover windows der tilslutter til mit netværk. Atheros ligger også nede på proces linien og tilslutter, samtidig med windows ikke vil tilslutte, hvis jeg deaktivere atheros så slukker lyset på netværksnappen på computeren, og hvis jeg ber atheros om at overtage det tråsløse netværk så windows ikke tilslutter så vil den alligevel ikke gå på selvom atheros skriver tilsluttet ..

En lang smøre, men er virkelig på bar bund ..
Nogen der kan hjælpe mig?? Please??

Er ikke så god til alle de der it ord, så det må gerne skæres ud i pap.. Hehe..

Håber på svar.

Maiken Hansen
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2009 - 13:52 #1
Windows ... ???
Avatar billede Mariken Nybegynder
26. september 2009 - 10:53 #2
Ja, Windows xp home edition tror jeg det hedder??