Avatar billede do-it Nybegynder
23. september 2009 - 08:18 Der er 9 kommentarer

Min Touchpad er "væk" det er en Compaq nc8430 jeg har snart prøvet alt

Hej så tidligt

Min Touchpad er "væk" det er en Compaq nc8430, men jeg har snart prøvet alt for at finde den på en stationær maskine og så få den over via en USB stick.
Jeg kan SLET ikke bruge den bærbare - jeg fandt lige en mus (USB) den installerede sig selv og nu kan jeg så bruge den men jeg har en meget dårlig arm (museskade) så det er ikke ret længe ad gangen jeg kan bruge den (jeg kan f.eks. kun skrive korte smsér) så du kan nok regne med det er vigtigt
Jeg har søgt overalt på HP men kan ikke finde den software og/eller driver - det hele kom sig af at jeg skulle have installeret en all-in-one så fjernede jeg alle HP produkterne og tænkte at den jo nok fandt den nødvendige Hardware igen, men nixen.

/Søren
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
23. september 2009 - 10:09 #1
Hvilken OS?
Avatar billede do-it Nybegynder
23. september 2009 - 10:12 #2
WinXP
Avatar billede do-it Nybegynder
23. september 2009 - 10:14 #3
Pro
Avatar billede do-it Nybegynder
23. september 2009 - 10:22 #5
Tak du, prøver lige om et øjeblik..;-)
Avatar billede do-it Nybegynder
23. september 2009 - 10:40 #6
Linket er dødt - tom side...........
Avatar billede do-it Nybegynder
23. september 2009 - 12:47 #7
jamen dog, den ene maskine kom for liodt siden  med en HP-side, jeg vil zoome helt ind så jeg kn se hvad jeg skal  gøre.
Avatar billede do-it Nybegynder
24. september 2009 - 09:27 #8
Hallo elvstine
Jeg hr downloadet filen meog genstartet og alt muligt men den virker ikke.
Avatar billede do-it Nybegynder
24. september 2009 - 09:39 #9
Okay, jeg fandt en anden måde at installere driveren så nu vriker skidtet..;-)

Vil du være så god at skrive et "Svar" i stedet for "Kommentar" så jeg kan komme til at tildele dig dine points - med tak