Avatar billede jensen363 Forsker
22. september 2009 - 17:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Træk data for flere døgn fra hinanden

I en tabel som opdateres dagligt, har jeg en lang række data som alle repræsenterer summen af X år til dato( startende med 01-01-2009)for en lang række kombinationer ( produkter, salgsmarkeder m.v.)

Jeg skal bruge data pr. dag pr. kombination i en forespørgsel eller lignende.
Avatar billede mugs Novice
22. september 2009 - 17:19 #1
Umiddelbart viljeg da mene, at du kan bruge en crosstab med dato som rækkeoverskrift og kombinationer som kollonne.

Men det er sikkert for nemt, da du ikke selv er kommet med den ide, eller hvorfor det ikke lader sig gøre.
Avatar billede terry Ekspert
22. september 2009 - 18:00 #2
did you ever get any further with your other question ?http://www.eksperten.dk/spm/886722
Avatar billede jensen363 Forsker
23. september 2009 - 10:42 #3
Hej Mugs

Jeg tror heller ikke den er lige til højrebenet. Et typisk dataudtræk pr. dag består af ca 25.000 rækker :-(
Avatar billede jensen363 Forsker
28. september 2009 - 14:08 #4
Lukker ... ikke aktuelt mere