Avatar billede syko Praktikant
21. september 2009 - 18:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskriver altid en tom side?

Ja , jeg har et problem , når jeg har lavet en opgave og vil printe udskriver word altid en ekstra tom side , nogle der har en løsning på det problem?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
21. september 2009 - 23:11 #1
Prøv at slå formateringsmærker til (Ctrl+Skift+8), så du kan se alle de tegn, der ikke udskrives, men som godt kan fylde. Det er sandsynligt, at dit dokument slutter med tomme afsnit (et afsnitstegn ser ud som et omvendt P), som du kan slette.

Hvis det ikke er problemet, så må du sige til (og fortæl så samtidig, om dit dokument måske slutter med en tabel).
Avatar billede syko Praktikant
23. september 2009 - 16:44 #2
lene-freborg - smid svar :)
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
23. september 2009 - 17:14 #3
Kommer her.
Formateringsmærker er meget, meget nyttige, hvis man præcist skal kunne styre indholdet i dokumenter ;-)