Avatar billede mal Nybegynder
21. september 2009 - 17:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MS Office 2007 Autonummering af figur / tabeller

Hej

Er der ikke en eller anden smart måde at få MS Office 2007 til selv at huske og rette tabel/figurnumrene, således at man slipper for konstant at skulle rette nummeret på de 25 andre tabeller ... og henvisningerne til dem.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
21. september 2009 - 18:46 #1
Og så gentager jeg også lige nedenstående, som jeg postede til dit første spørgsmål (27 sekunder efter, at det åbenbart blev flyttet):

Se:
http://office.microsoft.com/da-dk/word/HP051893791030.aspx

Artiklen er skrevet til Word 2003, men funktionaliteten er den samme i Word 2007. I stedet for at vælge Indsæt > Reference > Billedtekst skal du I Word 2007 vælge fanen Referencer > gruppen Billedtekster > Indsæt billedtekst.

Hvis du ændrer i dokumentet, så en tabel/figur skifter nummer, skal du opdatere felter (Ctrl+A for at markere alt, F9 for at opdatere felter).
Avatar billede mal Nybegynder
21. september 2009 - 18:50 #2
Det er præcis det jeg ledte efter.

Tak for hjælpen, og undskyld jeg flyttede spørgsmålet ...

Hvis du vil være sød at lave et svar.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
21. september 2009 - 22:28 #3
Det er OK. Svar kommer her.