Avatar billede peterdamgaard Nybegynder
15. september 2009 - 14:00 Der er 2 kommentarer

Excel worksheet reference

Hej eksperter

Jeg er ved at lave noget arbejde i excel. Jeg har en masse worksheets som egentlig skal kunne de samme, altså lægge de samme tal sammen osv. Er der en mulighed i Excel for at lave et worksheet, hvor jeg så kan sætte alle mine formler ind i; sum, count, if osv. og så have alle de andre worksheets til at referere dette worksheet så jeg bare kan sætte tallene ind i dem.
Jeg har prøvet at søge, men kan ikke rigtig finde frem til noget i den stil - ved ikke helt hva' jeg skal søge på.. Det ville være supersmart hvis man kunne lave dette, da det vil gøre det meget nemmere hvis jeg senere skal lave nogle ændringer, at jeg ikke skal til at lave dem i over 70 forskellige dokumenter.

På forhånd tak for hjælpen

Venlig hilsen
Peter Damgaard
Avatar billede supertekst Ekspert
15. september 2009 - 14:25 #1
Hvad med en skabelon? (.XLT)
Avatar billede peterdamgaard Nybegynder
15. september 2009 - 14:31 #2
Det kiggede jeg godt på, men jeg synes bare at det så ud som at de kun virkede til at man kunne starte med at lave det samme dokument flere gange.
Kan man også lave ændringer til det senere, og så bliver det også lavet om på alle de worksheets der bruger den skabelon? - i så fald, hvordan?

/Peter
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester