Avatar billede svjensen Nybegynder
15. september 2009 - 10:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dokumentoversigt er meget lille

Spørgsmålet relaterer sig til Word2003

Hvis jeg vælger at få vist dokumentoversigt, så er teksten (i oversigten) så lille, at den ikke er til at læse. Jeg kan trække sidepanelet større, så teksten forstørres, men det er så på bekostning af selve dokumentet.

Er der nogen bud på, hvad problemet er?

/Søren
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
15. september 2009 - 11:44 #1
Der er flere muligheder. Prøv i første omgang følgende, som har hjulpet andre:
Skift til Dispositionsvisning og tilbage til Dokumentoversigt gien. Hjælper det?

Hvis ikke, så vend tilbage - så må der andre ting til.
Avatar billede svjensen Nybegynder
15. september 2009 - 11:54 #2
Det var åbenbart lige det der skulle til.
Tak for hjælpen :-)

Husk et svar.

/Søren
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
15. september 2009 - 12:09 #3
Velbekom. Godt det hjalp.

For en ordens skyld indsætter jeg lige et link til en artikel, hvor en mere omfattende metode også er beskrevet (sletning af Words Data-nøgle). Den kunne bruges, hvis første forsøg ikke virkede (måske andre kommer for her og kan have glæde af det):
http://support.microsoft.com/?kbid=827489
Avatar billede svjensen Nybegynder
15. september 2009 - 12:19 #4
Dejligt at kunne blive lidt klogere.

Hvis du skal have point, skal du lige huske et svar.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
15. september 2009 - 12:24 #5
Hov, det sker af og til, at jeg først har valgt "Svar", men at den ender med at stå på "Kommentar", inden jeg er færdig...