Avatar billede do-it Nybegynder
13. september 2009 - 14:06 Der er 5 kommentarer

Image fra min bæørbare til min stationære

Hej med jer

Jeg lavede for en del år siden nogle "Images" af nogle HDD men jeg har for længst smidt det program ud samt også ud af hovedet - kom så drenge og piger...;-)

/Do-IT
(Ikke så meget mere åbenbart)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. september 2009 - 14:26 #1
Så hvad er det du ønsker - at lave nogle ny images, eller at kunne gendanne de gamle? (i så fald - hvad er filendelsen?)
Avatar billede jonner40 Nybegynder
13. september 2009 - 15:05 #2
EASEUS Partition Master 4.0.1

http://www.partition-tool.com/
Avatar billede do-it Nybegynder
13. september 2009 - 15:10 #3
>>joner40 - det ser interessant ud, jeg skal desværre på landevejen nu men kommer nær igen om en times tid, ca. 16.15
13. september 2009 - 20:29 #4
Det IMAGE du har er det en IMAGE af et instaleret STYRESYSTEM ?

Hvis du endelig får det "åbnet" så vil det KUN virke på den PC som det oprindeligt blev oprettet ved. Altså med samme HARDWARE/CHIPSÆT mm. Hvilket jeg ikke kan forestille mig er tilfældet *S* ...
Avatar billede do-it Nybegynder
14. september 2009 - 12:14 #5
Jeg har sgu slet ikke haft tid at beskæftige mig ed det men jeg har tidligere kopieret en disk, med styresystem og det hele, selvfølgelig på samme maskine...;-) Ellers går der sgu ged i den