Avatar billede torbenlund Nybegynder
11. september 2009 - 15:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kopiering af AutoCad til ny computer

Hej med jer eksperter :)

Jeg har lige fået en ny computer.

Jeg har også en gammel computer, hvorpå der ligger et AutoCad program. Jeg fik det installeret, da jeg gik på byggeteknisk højskole som bygningskonstruktør.

Spørgsmålet er simpelt:
Kan man på nogen måde "kopiere" programmet fra min gamle computer over på den nye bærbare? Eller SKAL man bruge cd´en for at få AutoCad på den nye bærbare?

Jeg har ikke lige planer om at bruge $ 3995 på et AutoCad-program lige nu, så det vil være super fedt, hvis det kan lade sig gøre på en eller anden måde.

Glæder mig meget til at høre, om det er muligt.

På forhånd tak for hjælpen :)

Torben
Avatar billede dla Praktikant
11. september 2009 - 15:09 #1
Det kan man ikke. Jeg bliver i hvert fald meget overrasket hvis nogen er i stand til det.
Avatar billede panebb Novice
11. september 2009 - 15:37 #2
du skal bruge CD'en.

Er det en gamel ver er det nok (og så lige licenskoden)
er det en ny ver skal du flytte licenskoden ud på en nøgle og flytte den særskilt.
I øvrigt fås det billigere end $3995 - hvis du kan nøjes med en mindre version
Avatar billede torbenlund Nybegynder
11. september 2009 - 15:46 #3
Tak til jer begge :)

I får mange tak for svarende, der ikke overrasker mig. Jeg var nogenlunde klar over, at det ikke kunne lade sig gøre, men nu er jeg sikker...

Tak igen :)

Torben
Avatar billede torbenlund Nybegynder
11. september 2009 - 15:47 #4
Hej igen,

Hvordan er det lige jeg giver jer point??

Torben
Avatar billede panebb Novice
14. september 2009 - 08:28 #5
ved at acceptere et svar

Der er ikke noget til mig, så læg evt selv et svar og accepter dette
Avatar billede torbenlund Nybegynder
14. september 2009 - 14:37 #6
Hej,

Så prøver jeg det :)

Torben