Avatar billede sandrasmurf Nybegynder
08. september 2009 - 16:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genfinde Word doc åbnet fra email

Hej eksperter

Hvis jeg åbner et Word dokument i XP+Word 2007, laver et par ændringer og trykker Gem, så bliver jeg mødt med Gem Som dialogen.

Jeg er lige blevet ringet op af en lettere fortvivlet bekendt, der har udført samme procedure i Vista+Word(ved ikke hvilken version).

Hun har arbejdet på et dokument åbnet fra en email i 3 timer og har uden problemer kunne trykke Gem. Vel og mærke uden at blive mødt med en Gem Som dialog.

Spørgsmålet er om man kan finde den kopi hun har gemt ændringer i, et sted på hendes computer.

Seneste Dokumenter i Start menuen og tilsvarende menu i Word har ingen forslag.

Kan i hjælpe?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. september 2009 - 16:33 #1
Måske du kan bruge noget her: http://www.eksperten.dk/spm/885593
Avatar billede sandrasmurf Nybegynder
08. september 2009 - 16:49 #2
Super... Det er fuldstændigt samme problem. Åbne et Word Doc direkte fra Hotmail.

Efter at have lokaliseret Temp Internet Files mappen, så fandt hun rent faktisk en fil med et volapyk navn fra idag, der kunne tvinges til at åbne i Word og som viste sig at være det rigtige dokument.

Smid et svar
Avatar billede vejmand Juniormester
08. september 2009 - 18:56 #3
Oki, kommer her.  :-)