Avatar billede jr40 Nybegynder
28. august 2009 - 22:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DynamicMenuStyle transparent hvordan.?

Jeg har denne her menu:

    <form id="form1" runat="server">

            <asp:Menu ID="Menu1" runat="server" DynamicHorizontalOffset="2" Font-Names="Verdana"
          ForeColor="White" StaticSubMenuIndent="12px" Orientation="Horizontal"
                        StaticDisplayLevels="1" >
          <DataBindings>
            <asp:MenuItemBinding DataMember="MenuItem"
            NavigateUrlField="NavigateUrl" TextField="Text" ToolTipField="ToolTip"/>
          </DataBindings>

            <StaticMenuItemStyle HorizontalPadding="5px" VerticalPadding="6px" />
            <DynamicHoverStyle BackColor="#284E98" ForeColor="White" />
            <DynamicMenuStyle BackColor="#000000" />
            <StaticSelectedStyle BackColor="#507CD1" />
            <DynamicSelectedStyle BackColor="#507CD1" />
            <DynamicMenuItemStyle HorizontalPadding="5px" VerticalPadding="2px" />
            <StaticHoverStyle BackColor="#284E98" ForeColor="White" />

      </asp:Menu>

Hvordan ændrer jeg menuen, så baggrunden er transparent...  syntes efterhånden jeg har prøvet alt..
Avatar billede keysersoze Guru
28. august 2009 - 23:13 #1
også helt undladet at benytte BackColor?
Avatar billede jr40 Nybegynder
28. august 2009 - 23:16 #2
#1 Ja baggrunden er stadigvæk hvid, selvom man fjerner backcolor. :/
Avatar billede keysersoze Guru
29. august 2009 - 10:22 #3
hvis jeg kører præcis ovenstående kode bliver baggrunden hos mig gennemsigtig og ikke hvid - kun hvis jeg tager mouseover eller lignende bliver baggrunden en anden farve. Sikker på det ikke er et andet element der forårsager problemet?
Avatar billede jr40 Nybegynder
02. september 2009 - 12:38 #4
Det er helt korrekt keysersoze, min fejl,, laver du et svar.?
Avatar billede keysersoze Guru
02. september 2009 - 18:20 #5
svar :)