Avatar billede tissemyren Nybegynder
28. august 2009 - 09:21 Der er 2 kommentarer

Backup XP/Vista/7

Halløj Alle,

Jeg søger en backupløsning til mine Windows platforme.
Der er mange data-backup programmer gratis og gode (bl.a. Win's egne) men jeg kunne tænke mig et, "min-pc-er-gået-ned,-geninstaller-alt (inkl. programmer/bruger opsætning)"...

De "andres" (læs:Apple) er født med den feature...

hvad gør jeg???

Tak..................
Avatar billede justrace Novice
28. august 2009 - 10:29 #1
Kører Vista Ultimate, eller køber Norton Ghost eller Paragonsoftware DriveBackup. :)
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2009 - 11:22 #2
http://politiken.dk/tjek/digitalt/testdigitalt/testcomputer/tcomputerartikel/article754957.ece

Der er lavet lidt test her

Jeg bruger Acronis Thrue Image Home, og har droppet Ghost.

Der er 30 dages prøvetid så den kunne man jo prøve