Avatar billede kongen72 Nybegynder
26. august 2009 - 11:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til nyhedsbrev

Hej.

Er der en ekspert, som kan hjælpe mig med at opbygge et nyhedsbrev i asp.net/c#.. Ved virkelig ikke hvor jeg skal starte.

Tak på forhånd,

Kim.
Avatar billede keysersoze Guru
26. august 2009 - 11:29 #1
hvilke dele går du i stå ved?
Avatar billede kongen72 Nybegynder
10. november 2009 - 13:23 #2
hej.. havde glemt dette spørgsmål og har stadig problemer med dette. :-/

Går i stå allerede fra starten. Ved stadig ikke helt hvor jeg skal starte. Har du noget kode liggende? - som virker! :-)

Tak på forhånd.
Avatar billede keysersoze Guru
10. november 2009 - 19:56 #3
Nej - det har jeg ikke, men det er der højst sandsynligt mange andre på nettet der har.

En god start er jo altid at kigge på hvilke data du har behov for og opbygge din database og programmerings-objekter ud fra det - herefter optegner du hvilket flow der skal være (fx tilmelding -> bekræft tilmelding | afmelding -> bekræft afmelding | udsend og gem nyhedsbrev) og ud fra det kan koden begynde at tage form.
Avatar billede kongen72 Nybegynder
12. november 2009 - 12:25 #4
Kan du henvise til et link? -For jeg kan simpelthen ikke finde noget brugbart på nettet!
Avatar billede keysersoze Guru
12. november 2009 - 19:17 #5
Jeg har aldrig haft behov for en sådan løsning så kender ikke til nogle brugbare på nettet - men en hurtig søgning og frem dukker fx http://www.beansoftware.com/ASP.NET-Tutorials/Newsletter-Send-Mass-Emails.aspx
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2009 - 11:21 #6
lukketid?