Avatar billede xhcx Nybegynder
25. august 2009 - 21:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Formular Hjælp

hej derude :)

jeg skal have lavet en formular til en hjemmeside hvor de skal kunne udfylde navn, adresse og alt det der, og så skal de kunne skrive en besked nedenunder. og så skal de kunne trykke på en send knap hvor den bliver sendt til en e-mail

er der  nogle kloge hoveder herinde som ved hvordan den skal laves

Info
email kjaergaardsholmjunior@hotmail.com
domæne http://www.nordthy-rideklub.dk
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2009 - 21:58 #1
Jeg bruger denne her: http://www.emailmeform.com/
Avatar billede xhcx Nybegynder
25. august 2009 - 22:01 #2
det må godt være lidt mere pro.

er der ik nogle som kan lave en kodeform
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2009 - 22:08 #3
Okay, det er bare iorden.  :-)

PS: husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som "Tak for hjælpen"
Avatar billede xhcx Nybegynder
25. august 2009 - 22:22 #4
nej undskyld
det det er skam enlig et meget fint program
så tak skal du da have for det
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2009 - 22:28 #5
Velbekomme, her er et svar du kan acceptere, hvis du kan bruge løsningen.
Ellers venter du bare og ser, om der kommer noget bedre.  :-)