Avatar billede hulla Novice
24. august 2009 - 16:22 Der er 1 løsning

Repeater, CheckBox

Hej

Jeg har en repeater med en enkelt checkbox i min ItemTemplate.
Når jeg har kørt DataBind() og dermed min OnItemDataBound metode, består min side af 10 checkboxe.

Jeg har disse properties sat i min markup:
AutoPostBack="true"
OnCheckedChanged="CheckBox_CheckedChanged"

Nu kommer problemet:

Hvis jeg kalder min DataBind() både ved PostBack og !PostBack kommer jeg aldrig ind i min CheckBox_CheckedChanged event handler.

Hvis jeg kun kalder min databind() ved !PostBack kommer jeg ind i min event handler, men alle data omkring den enkelte checkbox er væk. Dvs. Text på "object sender" er tom og det samme er værdien "checked = false|true".

Hvordan skal denne løses?
Avatar billede hulla Novice
07. december 2009 - 10:42 #1
Løst ved refactoring