Avatar billede g12 Nybegynder
12. juli 2001 - 00:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Favicon probs

Wazzup

På min site (http://www.pete-street.dk/g-12/index.html), har jeg et lille favicon, som forestiller et stort G på grå baggrund... i Favicon prog\'et ændrede jeg så baggrunden til hvid og slettet det gamle favicon og sætte det nye ind, men det grå er der stadigvæk... Jeg har prøvet næsten alt, så jeg håber sq der er nogle som kan hjælpe mig :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. juli 2001 - 00:52 #1
Ved mig er baggrunden hvid så prøv at åbne din \"temp. internet files\" og slet alt indholdet.
Problemet er i hvert fald at du har været på siden før og at den derfor ikke opdatere det ved din computer... gad vide om den gemmer ikonerne et specielt sted sammen med foretrukne?
Avatar billede g12 Nybegynder
12. juli 2001 - 01:11 #2
Tjae.. Nu har jeg slettet temopary internet gaydog, og baggrunden er stadig grå...
Avatar billede mcole Nybegynder
12. juli 2001 - 07:10 #3
Du skal slette den fra dine Foretrukne, og så oprette den igen .
Avatar billede g12 Nybegynder
12. juli 2001 - 17:43 #4
Også gjort det.. Virkede heller ikke..
God-Damn