Avatar billede camilesan Nybegynder
22. august 2009 - 10:48 Der er 5 kommentarer

skifter ip og netværk

når min søn spiller counterstrike source på denne pc (vista) skifter ip adressen og netværket ændrer sig - er der nogen måde hvorpå det kan undgåes - han spiller ikke på en admin bruger
Avatar billede ksoren Nybegynder
22. august 2009 - 10:52 #1
Er det noget trådløst, så den evt hopper over på et andet access point?
Avatar billede camilesan Nybegynder
22. august 2009 - 11:26 #2
nej det er direkte kabel - lan, så den bliver på dette system
22. august 2009 - 11:52 #3
...skifter ip adressen og netværket ændrer sig... - hvordan viser det sig i praksis ?
Avatar billede camilesan Nybegynder
22. august 2009 - 13:09 #4
det vises i netværkinformation hvor den går fra at vise mit normale netværk som hedder netværk 3 til at vise både netværk 3 og 5 samtidige IPV4 tilslutningen slåes fra og den går til kun IPV 6 den ændrer router IPN og viser flere conections - det fik jeg lige hjælp til at skrive :-) 198.168.0.0.4 eller .5 ect - kan det stoppes på nogen måde? sønnen er ved at gå i spåner over ikke at må spille counterstrike og hans forståelse for forbudet kan ligge på et meget lille sted.
22. august 2009 - 14:07 #5
... Hmmm... nu kender jeg ikke liiiiige dette program *S* counterstrike source ... sååååå - andre i denne tråd ???