Avatar billede simotho Nybegynder
22. august 2009 - 10:43 Der er 2 kommentarer

Hvor skal man beskytte mod SQL Injections?

Jeg har lavet størstedelen af min side færdig og skal nu til og beskytte min side mod eksempelvis SQL Injections, men men men...
Jeg har ingen idé om hvad jeg skal beskytte med, hvad der er bedst og hvad de forskellige ting gør?

Er der nogle personer herinde, som kan give nogle gode råd? :)

Simon Thomsen
Avatar billede nemlig Professor
22. august 2009 - 11:31 #1
Du kunne fx. søge her på sitet.
http://www.eksperten.dk/search?q=sql+injektions

Så får du næsten serveret, det du ønsker.
Der er bare med komme i gang med at læse tråde.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
22. august 2009 - 11:44 #2
Først og fremmest, brug prepared statements ved kald til databasen. (det hedder lidt forskelligt afhængig af om det er php, java eller .Not du arbejder med).