Avatar billede 4specht Nybegynder
15. august 2009 - 09:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bookning af tider til forældresamtaler

Mit problem er som følger:
Indtil nu har jeg ifm forældresamtaler på en efterskole manuelt fordelt forældrene på de forskellige lærere.
Forældrene ønsker at komme til at tale med 3-4 lærere inden for et givent tidspunkt f.eks. 15-17.
Typisk skal en forældre i 9a tale dansk-, matematik- og engelsklæreren. En forældre i 10b vil tale med dansk- og fysiklæreren. Engelsklærern og fysiklæreren er den samme.
Findes der et system, det automatisk kan fordele forældresamtalerne, så de kan tage hensyn til samtaletidsønsker, lærer mv?
Avatar billede supertekst Ekspert
15. august 2009 - 11:51 #1
Ved foreningen af efterskoler ikke noget om dette?

Ellers kunne det nok udvikles..
Avatar billede 4specht Nybegynder
15. august 2009 - 12:12 #2
Det er ikke noget jeg er stødt på nogen steder. Hvis det skal nyudvikles, koster det vel spidsen af en jetjager:-)?
Avatar billede supertekst Ekspert
15. august 2009 - 12:53 #3
Ikke nødvendigvis - men alt er jo relativt.

Undertegnede udvikler systemer indenfor Microsoft Office-pakken. Kan evt. konstruere en model, hvis du kan komme med en kravspecifikation.

Evt. direkte kontakt - mailadr. under min profil.
Avatar billede 4specht Nybegynder
15. august 2009 - 13:04 #4
Jeg vil lige afsøge markedet først. men tak:-)
Avatar billede supertekst Ekspert
15. august 2009 - 13:07 #5
ok
Avatar billede 4specht Nybegynder
12. september 2009 - 09:08 #6
afmeldt