Avatar billede nk905 Nybegynder
15. august 2009 - 09:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skærm går i sort

Hej!

Min ven har lige fået det problem at hans skærm går i sort, når han starter computeren, så det er næsten umuligt at se noget. Man kan godt se lidt, men belysningen er så minimal at man ikke kan arbejde fornuftigt med computeren. Nogen der ved hvad det skyldes og hvad man kan gøre for at afhjælpe det?

Vh

NK905
Avatar billede nk905 Nybegynder
15. august 2009 - 09:27 #1
Glemte også lige at tilføje at det er en bærbar af mærke Acer Travelmate 7520...
Avatar billede Jensen DK Novice
15. august 2009 - 13:12 #2
Det kan være at backlight er kaput.
Avatar billede nk905 Nybegynder
17. august 2009 - 22:40 #3
Hej, igen!

Det har vist sig at det nok snarere er en kontakt som er løs, for efter at have skilt computeren ad og samlet den igen, virker den igen:) Ellers tak for hjælpen! Lukker tråden...

Mvh

NK905
Avatar billede nk905 Nybegynder
17. august 2009 - 22:41 #4
Lukket