Avatar billede Duxii Nybegynder
07. august 2009 - 17:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nytgrafikkort Skærmen reagere ikke

Hej,

Jeg har lige købt nyt grafikkort fra Nvidia 7800 til 9800 GTX ,
Da jeg åbner kabinettet ser jeg at mit nye grafik kort ikke kan sidde i den samme "holder" som den mit nuværende sidder i, nuværende er brun og den nye Lilla med lidt længere plads, og der passer mit kort ind i, da jeg så skifter kortet, ser jeg at det er de nye hvide stik som er med men som converter så man kan bruge de gamle blå stik fra skærmen, da jeg har sat alt til og tænder, Reagere hverken, skærm Keyboard eller mus, som om computeren stadig er slukket, men den er tændt da jeg har lys i den samt alle mine blæsere kører, hvad kan jeg gøre? har de 2 porte der sidder over hinanden i computeren nogen forskel?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2009 - 20:51 #1
"mit nye grafik kort ikke kan sidde i den samme "holder" som den mit nuværende sidder i, nuværende er brun og den nye Lilla med lidt længere plads"

Smid det gamle kort i igen og hent så siw(System Information for Windows): http://www.gtopala.com/download/siw.exe

Kør programmet, klik på motherboard i højre side højreklikker du og vælger "Copy to Clipboard".

Kom herind igen og højreklik i kommentar feltet og sæt ind. Så kan jeg se hvilket bundkort du har.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2009 - 20:51 #2
Jeg har selv gjort det her:

Property    Value
Manufacturer    ASUSTeK Computer INC.
Model    P5QL-ASUS-SE
Version    Rev X.0x
Serial Number    MS1C92BJ7G01460

North Bridge    Intel P45/P43 Revision A3
South Bridge    Intel 82801JR (ICH10R) Revision A3

CPU    Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz
Cpu Socket    Socket 775 LGA

System Slots    6 PCI

Memory Summary
Maximum Capacity    8192 MBytes
Memory Slots    2
Error Correction    None

Warning!    Accuracy of DMI data cannot be guaranteed
Avatar billede Nereos Nybegynder
07. august 2009 - 21:12 #3
Hvilket bundkort har du i ?
Tror du skal ud og ændre i nogle bios indstillinger, det lyder sådan i hvert fald når du er skiftet fra AGP til PCI-E
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2009 - 21:23 #4
Det spørger jeg efter i #1 :D