Avatar billede Slettet bruger
05. august 2009 - 19:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver_IRQL_NOT_EQUAL_OR_LESS har brug for hjælp.

(måske forkert sted at poste med jeg satser)

Min bærbare er begyndt at komme med denne fejl DRIVER_IRQL_NOT_EQUAL_OR_LESS og viser blue screen of death. denne fejl opstår når jeg smider et internet stik i, eller tænder for den wireless sender, det hele begyndte da jeg var i italien på et lidt underlidt netvært. Jeg har haft firewall og anti-virus(Nod32) slået til hele tiden.

dette er DxDiag af min computer : http://www.mediafire.com/?sharekey=8fb406b63da3b5f38ef1259ff1b60e81e04e75f6e8ebb871

Og det her skriver min laptor når man tænder den efter denne fejl er sket : Problemsignatur:

Navn på problemhændelse:    BlueScreen
  OS-version:    6.0.6000.2.0.0.768.3
  Landestandard-id:    1030

Flere oplysninger om problemet:
  BCCode:    d1
  BCP1:    BADBAE0A
  BCP2:    00000002
  BCP3:    00000000
  BCP4:    81EAE596
  OS Version:    6_0_6000
  Service Pack:    0_0
  Product:    768_1

Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
  C:\Windows\Minidump\Mini080509-01.dmp
  C:\Users\Quazaka\AppData\Local\Temp\WER-86876-0.sysdata.xml
  C:\Users\Quazaka\AppData\Local\Temp\WER69D9.tmp.version.txt

Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0406

Kan bruge alt den hjælp jeg kan få, fordi holder et stort lan på fredag og skal bruge min laptop til at stå med projektør og spectate hvad vi laver..

Tag fordi i/du vil tage dig til til at læse dette/hjælpe Mig!
Avatar billede serverservice Praktikant
05. august 2009 - 19:41 #1
I de fleste tilfælde er det et hardware problem - men det kan også være en fatal fejl med en driver.

Så det bedste du kan gøre er at slette alle drivere til netværk inkl. trådløs og genstarte og geninstallere.

Hvis du stadig har problemet skal du gå i fejlsikret og vælge "fejlsikret med netværk" - for at teste om det virker ok i fejlsikret

Du kan vælge fejlsikret ved at trykke F8 ved opstart

MVH Dennis
05. august 2009 - 19:43 #2
Har du problemer/spørgsmål med bruge af www.Eksperten.dk ???

Denne kategori er forbeholdt FEJL/FORSLAG ved brug af eksperten.dk !!!

Brug venligst en mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2009 - 20:06 #3
Okay Undskyld karise_larry, men jeg satsede på det var her inde, er der en mulighed for at flytte den ? eller skal jeg slette og oprette ny ?
05. august 2009 - 21:26 #4
Generelt: Du kan ikke slette noget som helst når det først ER lagt ind her på Eksperten.dk ...
http://www.eksperten.dk/faq