Avatar billede dyrbye Praktikant
05. august 2009 - 07:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Adobe opdatering i firefox.

Forsøger at opdatere adobe flash player i firefox.

Når jeg kommer så langt som til at skulle installere får jeg beskeden at jeg skal lukke firefox.

Når jeg har lukket (hvordan lukker man?) skriver den stadig at jeg skal lukke firefox for at fortsætte.
Avatar billede trekkies Juniormester
05. august 2009 - 21:44 #1
Når du har lukket FF ned, så prøv at klikke på "Try again", se om det ikke hjælper.
Avatar billede dyrbye Praktikant
05. august 2009 - 22:24 #2
Var ikke lige opmærksom på at det også var nødvendigt at lukke for filhentning før det kunne lykkes.
Avatar billede trekkies Juniormester
07. august 2009 - 22:47 #3
Går det bedre?
Avatar billede dyrbye Praktikant
08. august 2009 - 17:40 #4
Det var simpelthen lige det der skulle til for at det kynne lykkes.
Avatar billede trekkies Juniormester
09. august 2009 - 09:59 #5
Det lyder godt :)
Avatar billede trekkies Juniormester
18. oktober 2009 - 15:58 #6
Du godkender bare mit svar, så dette spørgsmål kan blive lukket.
Avatar billede trekkies Juniormester
31. oktober 2009 - 16:08 #7
Tak for pointene :)