Avatar billede serverservice Praktikant
04. august 2009 - 22:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ideer til forbedring af en Joomla side - og forslag til moduler/plugins

Hej alle !

Jeg vil gerne høre nogle tips til Joomla 1.5 systemet som denne lavet i http://ridecenter.eu

I må gerne komme med forslag til:

1. Andre moduler og plugins i joomla 1.5 som kan gøre siden levende og spændende.
2. Andre indstillinger som forbedrer visninger og evt. performance.
3. Forslag som kan forbedre design.

Det IKKE et oplæg til sitefeedback og jeg ved at nogle fotos er linket hvor jeg har fået lov at låne matariale.
Den er lidt tung at loade første gang fordi jeg har pumpet den med moduler og eksempler.
Avatar billede hoeks Nybegynder
15. august 2009 - 03:02 #1
Svært at sige hvad der ligepræcist vil virke på dit site...

Jeg har lavet sitet http://www.joomlatutorials.dk , hvor jeg har skrevet omkring 40 artikler til joomla, samt fundet og lavet over 50 videotutorials til joomla. Måske kan du bruge noget af det som inspiration?
Ellers kan du jo altid browse lidt rundt i joomla's extensions - så kommer inspirationen som oftest af sig selv :)
Avatar billede serverservice Praktikant
15. august 2009 - 15:41 #2
Ja det vil jeg prøve og tak for den side.

Den er god og der er mange brugbare oplysninger.

Jeg vil nu anbefale at bruge All videos module så du bliver uden Youtube på din side. Det virker mere originalt og du slipper for at reklamere for youtube.

Jeg ovevejer lidt Rss feeds og virtuemart.
Jeg vender tilbage når jeg har prøvet lidt forskelligt.

MVH Denis
Avatar billede serverservice Praktikant
22. august 2009 - 19:49 #3
Jeg er igang med noget i virtuemart og du må gerne lægge et svar

Hvis du er interesseret i et samarbejde om eksempler i joomla må du sige til. så kan jeg henvise til nogle af dine gode eksempler og du kan henvise til mine -

På den måde får vi begge flere interesserede på vores sider , men det er op til dig om du syns om ideen ?

MVH Dennis
Avatar billede hoeks Nybegynder
23. august 2009 - 12:06 #4
Her er et svar.

Og ja, det er jeg da bestemt interesseret i. Kan du ikke sende mig en mail med link til dine sider, så kan vi lige finde ud af hvordan vi gør det rent praktisk.
min mail er rasmus[at]hoeks.dk
Avatar billede serverservice Praktikant
23. august 2009 - 12:15 #5
Du kan se alle mine sider på www.serverservice.dk ...